http://www.multiplikator.pl
Witamy, Gość. Zaloguj się lub zarejestruj.
Czy dotarł do Ciebie email aktywacyjny?
14 Maja 2024, 09:43:00

Zaloguj się podając nazwę użytkownika, hasło i długość sesji
Szukaj:     Szukanie zaawansowane
GALERIA:
prosimy o publikowanie tylko tych zdjęć z rybami, które są zgodne z zasadą "no kill".
131180 wiadomości w 5714 wątkach, wysłane przez 2635 użytkowników
Najnowszy użytkownik: Walterinalm
* Strona główna Pomoc Szukaj Galeria Zaloguj się Rejestracja
+  Forum Multiplikator.pl
|-+  Wędkarstwo Castingowe
| |-+  Off Topic (Moderatorzy: Urso, Pike)
| | |-+  4x4
« poprzedni następny »
Strony: [1] 2 3 ... 6 Do dołu Drukuj
Autor Wątek: 4x4  (Przeczytany 21622 razy)
Mynia

Wiadomości: 1158


Bydgoszcz


4x4
« : 25 Lipca 2007, 15:44:24 »

Prośba do kolegów.
Ponieważ noszę się z zamiarem kupna auta 4x4 a nie mam doświadczenia z tego typu pojazdami proszę o radę, wskazówkę.
Rzecz ma się następująco:
pieniążków będzie około 16 max 18tys pln.
autka jakie biorę pod rozwagę to Frontera (krótka), Cheeroke, Pajero, Patrol  - dwa ostatnie, to wiadomo - drogie jak jasna cholera.
Furką generalnie będę ja śmigał,,,,, od czasu do czasu żona. Także głównie przewozić będę powietrze wraz z kijkami  tudzież deską snowboardową Cheesy
80-90% dróg będzie asfaltem. Wyciągarki, stalowe klatki, opony typu MT (terenowe) - mam na myśli auta tuningowe "pod" teren - wogóle mnie nie obchodzą.
Może ktoś posiada albo posiadał  coś w/w i może doradzić, podpowiedzieć na co zwrócić uwagę przy kupnie. Jak dane auto sprawuje się w terenie i na asflacie.
Zapisane

z pozdrowieniami
Marek
Buri
Redaktor/Moderator
*****
Wiadomości: 2751


Gdańsk


WWW
« Odpowiedz #1 : 25 Lipca 2007, 15:50:29 »

Do takiego codziennego śmigania polecam Forestera Grin Miałem okazję się przejechać. Na topniejącym śniegu z letnimi oponami wjeżdżał i podjeżdżał w większość miejsc. Poza tym napęd subaru to legenda. 2,5 turbo zbiera się z czterech kół rewelacyjnie. Starsze motory 2.0T też są niezłe.