dzięki i mam jeszcze maly problem tak mi się wydaje kapie mi olej pryz wirniku tylko leci bardzo powoli czy tam są jakies uszczelniacze cy musze do serwisu wolałbym nie.
Jeżeli pisząc "przy wirniku" Masz na myśli śrubę napędową to jest tam uszczelniacz zwany popularnie zimmering i w tej sytuacji
trzeba go wymienić. Jeżeli miałeś kontakt z silnikami z motorowerów dasz sobie radę sam a jeżeli nie to w warsztacie naprawiającym
motorowery lub samochodowym naprawią ewentualnie serwis gdzie taka wymiana tez nie powinna drogo kosztować.
Co do zabezpieczania silnika na zimę mój stoi w ciepłym i suchym pomieszczeniu z dostępem do wody i go odpalam co jakiś czas
aby sobie popracował i się przeoliwił.
Ale kiedyś robiłem to nieco inaczej niż Wiesiu bo po zakończeniu sezonu kiedy silnik miał już wylądować na wieszaku w garażu
rozrabiałem ćwiartkę benzyny z olejem w stosunku 1:10 i taka mieszanką przepalałem silnik.
Dawało to , że nie przepalony olej z mieszanki osadzał się na wszystkich częściach silnika będąc idealnie rozprowadzony.
Wiosną starczało wyjąć świeczki przedmuchać go szarpanką przytykając palec do otworów w głowicy i odpalić go n normalnej mieszance.
ps. Nigdy nie odpalaj silnika bez wody. Odpalanie na sucho powoduje uszkodzenie wirnika pompy, który jest z tworzywa lub gumy.